În prostul obicei românesc și nu numai, se apropie campania de alegeri europalamentare și pentru prezidențiale. Au apărut postacii viitorilor candidați care îi invită pe viitorii alegători să se împrietenească cu ei. Ei cred că rețelele de socializare sau ce-o mai fi, îi va ajuta. Uneori îi ajută. La noi este treaba cu ulciorul care nu merge de multe ori la apă. A mers ceva în 2014, a mers și mai după, dar lumea s-a săturat și de minciunile din spațiul virtual. În plus, ceea ce numim noi fake news va veni ca un bumerang, lovind exact în direcția care le-a generat. Nu rămâne niciodată nimic nepedepsit.
Trebuie acum și mai multă inventivitate pentru a mai reuși ca să se îmbrobodească și în mediul online careva. Lelea Floarea din nu știu ce sat sau nenea Gheorghe din nu știu ce cătum mai erau de îmbrobodit cu o găleată, cu o pungă în care era mălai, zahăr și ulei. Tinerii cu Internetul sunt inși cultivați și nu ai cum să-i duc cu preșul chiar dacă vorbele sunt meșteșugite, dar nu generează emoție. Am 5.000 de prieteni și sunt ferit de astfel de solicitări de prietenie. Eu am sfătuit pe cineva care a câștigat alegerile bazate pe online. După aceea și-a închis contul. Văzându-l peronal, i-am atras atenția că nu este bine și alegătorii vor evalua că 4 ani au fost ognorați. Eu nu vreau niciodată să am dreptate, dar am avut și-mi pare răun, că omul era bun.
Vine campania! Hai, să fim prieteni! Pardon, nu.
(02 iulie 2018)
No comments:
Post a Comment