Acum chestia cu datele personale este folosită de oricine, la orice. Văd că unii cer accept pentru orice, în ideia de a li se salva afacerile. Ei uită că marfa bună se vinde singură. Cine crede că intră într-un magazin unde de la o zi la alta se schimbă poziția mărfurilor crezând că omul aleargă ca besmeticul după ce are nevoie și va cumpăra și altele, se înșeală. Acum există foarte multe mărfuri și foarte multe magazine. Omul alege și magazinul și marfa.
Sunt multe aplicații web înțesate de reclame stupide care fac extrem de dificil accesul la informație. Mai sunt unii care cred că punând titluri cu ascunzișuri, cititorul chiar are timp să se uite să citească tot articolul, deși probabil ar fi ceva interesant. Din titlu omu trebuie să-și dea seama cum stau lucrurile. El va citi articolul pentru detalii și nu pentru a lua informația inițială. Dar de cele mai multe ori banalitățile și micile porcărele acaparează și tocmai de aceea așa-zișii jurnaliști folosesc tot felul de tertipuri, dintre care a introduce cuvinte tari pentru știri banale este unul dintre cele mai des folosite, până la uzură extremă. Mie mi s-a făcut milă să văd tot felul de milogi care din nimic vor să stoarcă banul. Trebuie nădușeală, căci nu se face nimic fără muncă la greu. În mediul online cred unii că doar rostogolind texte păcălesc, ceea ce nu este adevărat. Dacă privim cu atenție, în mediul acesta, ca și în presa scrisă este urmat un drum greșit, care-i va pierde și pe cititorii deja plictisiți de modul stupid de intercalare a banerelor. Eu nu citesc banarele cu vânzări de apartamente, pentru că numai dezvoltatorii care nu oferă cu adevărat calitate și raport bun calitate-preț recurg la reclama aceasta insistentă, crezând că vor găsi pe cineva pe care să-l tragă pe sfoară. Nici banerele cu încălțăminte nu le citesc, pentru că încălțările sunt și scumpe și din materiale foarte proaste. Despre țoale nici nu vreau să mă uit că în afară de fake-uri acolo nu sunt lucruri valoroase. Un țol veritabil are costuri care sunt insuportabile pe Dâmbovița. Și chestia cu suplimentele este exagerată. Sufocarea cumpărătorilor cu reclame proaste are efectul invers, adică nu cresc vânzările.
Cei ce au făcut din centenar un bun prilej de comerț deja exagerează la cât de penibili sunt comercianții din lanțurile de marketuri mioritice.
(06 iunie 2018)
No comments:
Post a Comment