Tuesday, August 15, 2023

Noi am vrea, dar alții nu ne lasă...

Ca în vechea tradiție mioritică, alții sunt de vină că noi nu avem autostrăzi, că noi nu avem spitale, că nu mai avem industrie, că nu cresc pensiile și că se întâmplă lucruri îngrozitoare în azilurile de bătrâni.
Acum este fredonată melodia că guvernanții ar mări pensiile chiar de mâine, dar procentul de 9,4 din PNRR nu ne lasă și de vină sunt birocrații de la Bruxelles că nu acceptă modificarea lui. Nimeni nu suflă o vorbă asupra faptului că acel 9,4% a plecat cu voioșie de la București căci PNRR a fost votat de parlament cu elan patriotic, fără să fi existat o dezbatere adevărată, căci politicienii dâmbovițeni așa ceva și-au dorit și au exact ceea ce au visat sau s-au făcut că analizează, gândind de fapt la cu totul altceva.
Ca ridicolul să ajungă la cote maxime, zilele acestea se merge cu jalba în proțap, târându-se pe coate o echipă importantă de miniștri, condusă de premier, pentru a solicita modificarea a diverse lucruri din PNRR, pe care tot Bucureștiul le-a propus.
Eu vin cu o poveste: acum ceva timp, discutam cu un nene despre o problemă și i-am zis acelui nene să-mi spună când crede că va veni să discutăm și să-mi spună și despre ce vom discuta. ca să fiu sigur de mine, l-am rugat pe acel nene să scrie în agenda mea ziua, ora și materialul pe care el îl va aduce să discutăm. El a avut toate libertățile din lume. Când a venit ziua și ora, nenea a venit la mine să-mi spună că nu vom discuta, căci el are un curs, de parcă acum câteva zile n-ar fi știut orarul, căci semestrul era către sfârșit și deja orarul era rodat, să zicem.
I-am zis să-mi lase materialul, dar a zis că nu-l are. Cu astfel de indivizi nu ai cum să faci treabă, căci ei sunt niște oameni care nu au simțul muncii, nu știu ce este disciplina și ei cred că toți ceilalți se joacă cu ei și nimeni nu este serios. PNRR este un duș rece pentru politicienii din spațiul mioritic și este dovada că noi suntem singurii care de dăm cu stângul în dreptul. Este indecent să pui un nene să facă un proiect de dimensiunea PNRR când el nu a fost în stare la viața lui să facă un proiect pentru managementul eficient al unui closet. Toată lumea știe că economia actuală trebuie să funcționeze ca un sistem colaborativ și în orice sistem colaborativ comunicarea, cooperarea și coordonarea sunt esențiale. La alcătuirea PNRR comunicare nu a fost, cooperare nu a fost, coordonarea a lăsat de dorit și de aceea lucrurile sunt cum sunt.


(15 august 2023)

No comments:

Post a Comment