Wednesday, August 23, 2023

Constantin BĂLĂCEANU STOLNICI

Numele lui Constantin BĂLĂCEANU STOLNICI îmi era cunoscut cu mult înainte de 1989 căci el era coautor cu marele meu profesor Edmond NICOLAU al cărții Elemente de neurocibernetică, Editura Științifică, București, 1967, 301 pag.  la vremea respectivă, adică în anii mei de studenție, am citit cărțile scrise de profesorul meu Edmond NICOLAU și am citit și cartea scrisă de el în colaborare cu Constantin BĂLĂCEANU STOLNICI.
Voi fi tare curios să vedem dacă acum în anul 2023 cercetarea științifică din spațiul mioritic mai are capacitatea de a produce studii de anvergura celor publicate de Edmond NICOLAU și Constantin BĂLĂCEANU STOLNICI, deși acum se vorbește despre inteligența artificială ca un mare pericol, deși cei doi vedeau lucrurile cu totul altfel


(23 august 2023)

No comments:

Post a Comment