Thursday, August 31, 2023

Cum aș vedea eu festivalul ENESCU

Deși nui mă întreabă nimeni, îmi dau și eu cu părerea.
Festivalul ENESCU l-aș vedea eu cu o durată de 8 zile. Să înceapă sâmbătă și să se încheie sâmbăta.
În fiecare seară aș vedea doar câte un spectacol, fie la Sala Palatului, fie la Ateneul Român.
La fiecare spectacol văd să se cânte cam 60% muzica lui George ENESCU.
Aș identifica pe cei mai buni interpreți și dirijori ai lumii, oricât ar cere ca onorariu și i-aș aduce aici.
În fiecare zi de festival, ar aș avea în spectacol pe cei mai buni din lume, oricât ar costa.
Spectacolele le-aș transmite la televizor.
N-aș permite acces la acest festival oricărei forme de șușe.Totul trebuie să fie de top în cadrul festivalului ENESCU. Artiștii români au la dispițiție 365 - 8 zile pentru a se manifesta ca artiști pe scenele din România, cu muzică fie din opera lui ENESCU, fie din opera muzicii universale. Cele 8 zile ale Festivalului ENESCU trebuie să fie cu totul altceva, nimic diluat, nimic fals, nimic absurd.


(31 august 2023) 

No comments:

Post a Comment