Thursday, August 17, 2023

Mike TYSON

Despre Mike TYSON s-a scris foarte mult și se va scrie și în continuare, căci el a fost și este o legendă a boxului mondial. Mike TYSON a fost născut la 30 iunie 1966, aparține zodiei RAC, zodia oamenilor puternici, determinați, care se remarcă prin forță, prin curaj și prin rezultate de excepție în competiții. Îmi amintesc că în octombrie 2016 a vizitat Bucureștiul și chiar a fost invitatul unui post de televiziune românesc.
Unii au spus că despre Mike TYSON se va vorbi  la timpul trecut, dar legenda Mike TYSON va rămâne. Până una-alta Mike TYSON este viu. Nu voi înțelege niciodată articolele care au construcții cu mai multe înțelesuri sau acele articole care sunt știri false, în doi peri. Mike TYSON nu merită publicarea de fotografii când este în suferință. Îmi aduc aminte că în vremea când eram student, a fost publicată o poză a lui Lucian BLAGA de pe patul de spital, poză care m-a impresionat și imaginea aceea a poetului mă urmărește și azi. Presa nu știe ce este aceea intimitate, respect și decență. Ea vrea să scoată bani din orice, inclusiv din invadarea spațiului în care oamenii suferă și au durerile lor. Eu vreau să am în memorie pe acel Mike TYSON din ring, plin de viață, dinamic, gata de luptă.



(17 august 2023)

No comments:

Post a Comment