Thursday, August 24, 2023

Fiecare trăiește exact cum își dorește, nu altcumva

Noi avem prostul obicei de a pune în spinarea altora ceea ce nu ne iese deloc bine sau de a ridica ochii spre cer, spunând că așa a fost să fie. În realitate, lucrurile nu stau deloc așa, căci se întâmplă ceea ce se întâmplă cu noi pentru că așa ne-am dorit să se întâmple și nu altfel. Viața noastră este un șir de alegeri ale noastre și niciodată nu trebuie să punem în cârca altora ceea ce noi am ales să se întâmple.
Să iau cazul meu. Mergând acum câțiva ani la sală, am văzut la presa pentru picioare discurile puse și în loc să le dau jos și să fac o încălzire crescând treptat nivelul sarcinii cu care să lucrez, m-am dus la presă și fără încălzirea de rigoare, am împins exact greutatea pe care o aveau toate discurile, căci presa era încărcată la maximum. Rezultatul a fost unul previzibil, adică o operație, căci acel efort mi-a produs un mare deranj. Concluzia a fost una clară: mi s-a întâmplat exact ceea ce mi-am dorit să se întâmple din moment ce știam că trebuie făcută o încălzire ca lucrurile să se așeze pe făgașul normal. Eu am trăit exact așa cum mi-am dorit, căci abordarea mea superficială, a dus la acel accident, pe care nu mi l-am dorit, dar care s-a produs datorită că am trăit după o regulă anormală, pe care am acceptat-o, am derulat-o și mi-am asumat-o, din moment ce nu am avut nicio ezitare.


(24 august 2023) 

No comments:

Post a Comment