Friday, August 18, 2023

Turnătoarea nu este documentată...

Am și eu reperele mele: George ENESCU, Maria TĂNASE, Ciprian PORUMBESCU, Constantin BRÂNCUȘI și mai am încă. A fost stupefiat când am citit că o ciripitoare la securitate cu angajament semnat 23 iunie 1987, a scris urât despre George ENESCU, cum că acesta este supradimensionat valoric, cum că sunt alții cu mult mai buni decât el. Zilele acestea la mall Vitan este la parter organizată o expoziție dedicată activității artistice în USA a lui George ENESCU și am sesizat că acesta a avut o activitate foarte intensă, că a concertat în orașe importante, în săîli importante și a avut dirijori celebri care au condus orchestrele unde el era solist, violonist mai exact.
Respectiva în loc să vină cu argumente pentru a impune acei compozitori și soliști pe care ea îi consideră excepționali, a dat cu bâta în baltă. Nu numai că m-a jugnit, dar a reușit să mă enerveze individa respectivă, mai ales că de pe poziția de ciripitoare la securitate s-a descalificat pur și simplu.
Voi reveni cu detalii de la expoziția din Mall Vitan zilele următoare.


(18 august 2023)

No comments:

Post a Comment