Sunday, August 13, 2023

Fii amantul care vrei să fii!

Fiecare bărbat perfect visează să fie și amant perfect, nu neapărat amantul nevestei lui, ci amantul nevestei altuia, deși dacă nevasta lui ar avea un amant, l-ar deranja teribil, căci proverbul ce ție nu-ți place, altuia nu-i face, nu se brodește la mulți dintre noi.
Cine dorește să fie amant, se definește ca atare, exact cum se definește cel ce vrea să fie brutar sau chelner sau șofer sau măcelar sau profesor sau balerin sau drumar sau orice altă meserie, căci și a fi amant este o meserie și nu orice meserie, ci o meserie la fel de grea ca meseria de miner sau meseria de săpător de șanțuri sau meseria de tăiat cu dalta a blocurilor de marmură, căci un amant nu are zile sau nopți sau ore de repaus. El trebuie să fie prezent pe baricade în orice clipă, pentru a fi total diferit de cel care îi este soț amantei sale.
Am cunoscut mulți bărbați care se lăudau cu postura lor de amanți perfecți, dar în niciunul dintre cazuri nu am fost convins că chiar așa stăteau lucrurile, cum le descriau respectivii. Se spune că atunci când câinele latră, nu mușcă. Tot așa și eu, consider că un bărbat c are se laudă cu cuceririle lui, mai ales în rândul femeilor măritate, în proporție de 99,99% din cazuri este vorba de minciuni și nimic altceva.
Am cunoscut tinerei care jucau rolul de amanți, dar care în realitate erau simple obiecte sexuale la dispoziția unor femei foarte calculate, care știau exact ceea ce vor de la soții lor, de la viață și de la cei de care se foloseau pur și simplu.  Există o mare diferență între a fi amant și a fi obiect sexual, dar mulți dintre bărbați luați de val, confundă poziția în care se află, exagerând și crezând că sunt amanți, în condițiile în care în realitate sunt doar niște banale obiecte sexuale.
Lumea în care m-am desfășurat a fost și este extrem de diversă și sunt tot felul de situații. Aveam prieteni care aveau amante. Aveam prieteni care erau amanți. Erau treburile lor și niciodată nu am făcut praf pe acest subiect, căci fiecare pasăre trebuie să-și apere cuibul și nimeni din exterior nu are cum s-o facă în locul său.
Când eu am plecat de acasă, tatăl meu mi-a zis:
- Ioane, să nu-ți faci nevoile acasă sau la servici, că pute!
În traducere liberă, însemna, că dacă ar fi să-mi găsesc amantă, aceasta să nu-mi fie colegă de servici sau dacă este să am o amantă, niciodată să nu vin cu ea acasă la mine, căci mă văd vecinii și totul se va afla. A fost unul din cele trei sfaturi pe care eu le-am primit de la tatăl meu și de care m-am ținut cu sfințenie.
Am cunoscut situație în care amantul a reușit să destrame o căsnicie, s-a căsătorit cu femeia, care la rândul ei l-a înșelat cu un alt amant ceva mai tânăr. Am văzut când soțul a suferit. Am văzut când amantul devenit soț a suferit. proverbul cu roata care se învârtește s-a dovedit a fi adevărat.



(13 august 2023)

No comments:

Post a Comment