Friday, August 18, 2023

Politețea îân sălile de fitness de fițe

În București sunt câteva săli de fitness pe care eu le-aș încadra la săli de fitness de fițe pentru că acolo vin persoane:
- de la corporații,
- din lumea bună,
- din televiziuni,
- care au bani.
Îți dai seama despre fiecare că are o părere foarte bună despre sine, după mers, după țoale, după cum țin capu, după gesturi.
Nu aș fi scris acest articol, dacă aș fi văzut în aceste săli de fițe o atmosferă cât de cât civilizată. Dar nu am văzut. Primul lucru care m-a izbit a fost acela al dezordinii. Respectivele persoane, pe care eu le numesc clienți, căci nu se deosebesc de mine prin nimic, deci toți am plătit un abonament, lasă discurile, funiile, benzile elastice, mingiile, aruncate pe unde își finalizează exercițiile. Nici personal trainerii nu se sinchisesc de ceea ce se întâmplă, ba mai mult, în anumite proaste obiceiuri ei dau tonul. Politețea în sălile de fițe lasă de dorit, căci elementarul bună ziua acolo nu există. Am făcut greșeala să urez o zi bună la plecarea din vestiar și tipul căruia m-am adresat s-a făcut că plouă, deși era cu mult mai tânăr decât mine. Nici tinerii între ei nu se salută, ceea ce mă duce cu gândul că standardele din ziua de azi au coborât foarte mult. La ceea ce am văzut eu în sală, dar și la vestiar, mă duce cu gândul că în sălile de fitness de fițe, politețea lasă de dorit, iar ca să fiu mai concret și educația elementară a clienților s-a făcut la cursuri cu frecvență redusă sau chiar la cursuri fără frecvență, căci altă explicație nu există.


(18 august 2023)

No comments:

Post a Comment