Saturday, August 19, 2023

Vocea nu-i mai este de vioară STRADIVARIUS...

În seara aceasta am avut ocazia să văd o înregistrare din. anul 2020 de la Ankara, cu o cunoscută soprană și am rămas neplăcut surprins. Vocea respectivei nu mai suna deloc ca a unei viori STRADIVARIUS, ci era cam dogită, de trecerea anilor și de neglijența proprietarei față de scurgerea  timpului, care este necruțător cu cei care cred că sunt veșnici și care fac greșeala de a nu-și proteja cel mai de preț bun pe care îi lau, făcând excese nepermise, cu efecte devastatoare în timp.
Nu pomenesc numele respectivei soprane pentru că sunt supărat. A vorbit urât față de idolii mei și eu nu suport asta, indiferent cine o face. Eu am o teorie: dacă cineva vrea să vorbească despre ceva, trebuie să facă dovada că știe despre ce vorbește și nu oricum, ci făcând exact ceea ce comentează. Soprana nu a făcut nimic, ci a aruncat cu noroi în idolii mei. Unor le-a plăcut văzând-o cum face aceste lucruri urâte, dar eu zic doar că viața este complicată și răutățile zise au ajuns-o din urmă, căci nu rămâne nimic nepedepsit și dacă facă bine, binele se întoarce, iar dacă faci rău, nu răul se întoarce, dar binele nu vine tocmai atunci când ai cea mai mare nevoie de el.


(19 august 2023)

No comments:

Post a Comment