Friday, August 11, 2023

Știința de a fi ceea ce vrei să fii

Viața este aceea care ne pune în diferite situații și ne impune să ne definim profilul. Există profilul fizic real al fiecăruia dintre noi, adică suntem ceea ce suntem de la natură. Există posibilitatea de a ne redefini profilul. 
Natura nu nea înzestrat cu o barbă deasă, dar profilul pentru care am optat presupune o barbă deasă. Pentru aceasta există operația de implant de păr pe obraji pentru a avea o barbă deasă. Știința își face datoria prin chirurgia estetică.
Natura a vrut ca de la o anumită vârstă părul de pe scalp să se rărească și să cadă, iar profilul pe care ni l-am definit este cu totul diferit. Medicina are aici un rol cu totul special prin efectuarea implantului de păr pe scalp, ceea ce pune în concordanță profilul real de după operația de implant de păr, cu profilul pe care ni l-am definit și spre care am tins.
Știința intervine constructiv în multe dintre situațiile care ne fac să fim exact ceea ce dorim să fim. Dacă suntem supraponderali și profilul spre care tindem presupune să dăm jos foarte-foarte multe kilograme, se folosesc diete sau se face operație bariatrică, se urmează un tratament, se efectuează operații pentru îndepărtarea surplusului de piele și în acest fel se realizează concordanța între profilul pe care ni l-am definit pentru a fi ceea ce ne dorim să fim și profilul real, adică suntem exact ceea ce am obținut în urma unor procedee științifice care au acționat asupra corpului nostru.
Știința ne ajută să fim ceea ce vrem să fim, cu patru condiții și anume:
- să credem
- să vrem,
- să perseverăm,
- să facem.
Nimic nu ne stă în cale în a fi ceea ce vrem să fim, atât timp cât aliatul nostru este știința, alături de cei care ca și noi cred în ea și se pun în slujba ei, pentru a face din noi exact ceea ce vrem să fim, în plan profesional, în plan uman și în plan social


(11 august 2023)

No comments:

Post a Comment