Wednesday, July 19, 2023

Hoții în viteză

Există:
- hoți de buzunare,
- hoți din case,
- hoți din mașini,
- hoți din bănci,
- hoți din trenuri,
- hoți din vestiare,
- hoți de tablouri,
- hoți de haine,
- hoți de alimente,
- hoți din marketuri,
- hoți de bijuterii.
Nu mă voi acum să fac alte clasificări și nici să discut despre calitățile pe care trebuie să le aibă un nene sau o tanti pentru a deveni hoț, căci dacă nu are acele calități, este hoț prost și este prins imediat asupra faptului. Acum mă voi ocupa de hoții în viteză, care arată culmile la care sa ajuns cu hoția, căci aceasta a rămas un pic mai în urma vremurilor, din moment ce hoția în viteză a apărut după anul 2000, iar secolul vitezei a fost secolul al XX-lea, iar acum suntem în secolul al XXI-lea.
Voi descrie procesul. 
Băieții au informația legată de conținutul unui TIR, pentru că riscurile sunt prea mari pentru ca operația să fie de succes, iar prada să fie nesemnificativă. Deci, băieții știu ce produse transportă un TIR și dacă după ce au efectuat calculele de eficiență folosind câteva dintre ecuațiile mecanicii cuantice și un produs software de ultimă generație, decid să întreprindă acțiunea.
Băieții folosesc o mașină foarte bună. Urmăresc acel TIR și având elemente de cascadorie, se apropie în viteză de TIR, deschid ușile unde se află marfa și încep procesul de golire. Teoria zice, dar practica o infirmă, că băieții așteaptă porțiunile din traseu unde sunt fie restricții de viteză, fie lucrări pe carosabil, ca șoferul de pe TIR să încetinească, iar ei să aibă spor la golirea remorcii de marfă. Unii dintre băieți au ajuns la astfel de performanțe încât nu se mai folosesc de astfel de artificii și la 100 Km/h își manifestă talentul, curajul și inteligența.
După ce au furat exact cât și-au planificat, se depărtează de TIR-ul prăduit și munca lor pentru acea zi este aproape încheiată, dacă lucrează pe un singur schimb.
Există și riscuri pe care și le asumă hoții în viteză, căci la 80 sau 100 Km/h distanța prea mică dintre TIR și autoturismul prădătorilor, orice frânare, orice reducere a vitezei fără reacția adecvată a șoferului de pe autoturism deja ridică mari probleme echipajului din autoturism și a celor implicați în descărcarea mărfii din TIR. Accidentele care se produc sunt accidente la locul de muncă, dar nicio societate de asigurări nu încheie polițe de asigurare pentru astfel de procese de transfer în mare viteză a mărfurilor.

(20 iulie 2023)










No comments:

Post a Comment