Saturday, July 22, 2023

Să punem lucrurile la punct și adevărul unde-i este locul

Eu am zis că la 22 Decembrie 1989 a avut loc o Revoluție și eu am acceptat conceptul de Revoluția Română din Decembrie 1989 și sunt mândru că poporul meu a realizat desprinderea de comunism printr-o revoluție.  Există multe persoane care spun că nu a fost vorba despre o revoluție, că a fost vorba de o lovitură de stat. Alții spun că revoluția a fost confiscată și că a fost vorba de un genocid. Există pe rol un dosar al revoluției, iar unii dintre cei care au fost atunci la butoane, sunt acuzați de genocid.
Trecând azi prin centrul Iașiului, am văzut o cruce si acolo sunt numele eroilor Revoluției din Decembrie 1989, în fața cărora îmi plec fruntea cu pioșenie și adânc respect.




Justiția va hotărî cum stau lucrurile și dacă a fost genocid, martirii devin victime și dacă a fost lovitură de stat lucrurile se complică și mai mult. Eu propun să lăsăm istoria așa cum este ea. În 22 Decembrie 1989 a avut loc Revoluția Română și mulți români s-au jertfit pentru libertatea noastră. Ei sunt martirii noștri.






(22 iulie 2023)

No comments:

Post a Comment