Faptul că ieri 25 iulie 2023 s-au vândut 100.000 de bilete pentru un spectacol al formației COLDPLAY care va avea loc pe National Arena din București în 12 iunie 22024 scoate în evidență că raportul cerere-ofertă ține de calitate, de volumul de producție și de numărul consumatorilor, iar în cazul de față este vorba de un singur produs numit COLDPLAY, de milioane de consumatori și de calitate cât cuprinde. În niciun caz nu are voie nimeni să mai invoce altceva, căci lipsa de performanță face ca National Arena să nu fie folosită nici de sportivii mediocri, nici de cântăreții fără voce, nici de orchestrele fără repertoriu. Avem dovada că atunci când ceva este special, nu mai există limite și nici argumente fabricate care să justifice neputința și ineficiența. Faptul că formația COLDPLAY va mai susține și un al doilea concert în București, dovedește că are balta pește și lăudăroșii cu spectacolele de la Sala Palatului cu sponsorizări și fără bilete vândute, arată diferența dintre adevărata artă și mimarea artei, diferența dintre performanța reală și cea gâfâită sau falsificată prin playback. Lecția de ieri merită analizată.
Am și eu o întrebare: câți cântăreți din spațiul mioritic sunt în stare să cânte 90 de minute fără întrerupere? Au repertoriu pentru 90 de minute? Au rezistența pentru 90 de minute?
(26 iulie 2023)
(26 iulie 2023)
No comments:
Post a Comment