Thursday, July 27, 2023

Motelul BUCIUM & SPA e de nota 10

M-am preumblat prin multe, chiar foarte multe hoteluri de-a lungul anilor, mai ales de când mi-am cumpărat în 1987 mașina de teren ARO 244D și în 2006 mașina GOLF TDI și am o idee foarte clară de ceea ce înseamnă a da note unui hotel, căci am întâlnit tot felul de situații, unele bune, altele mai puțin bune și altele absolut execrabile.
În cazul Motelului BUCIUM & SPA am evaluat cu mare atenție, căci acesta este defectul meu, de a căuta ceea ce este bun și foarte bun, dar dacă găsesc lucruri nasoale sunt necruțător, iar după evaluare am acordat punctajele următoare:
- ospitalitate nota 10(zece),
- curățenie nota 10(zece),
- bazinul de înot nota 10(zece),
- restaurantul nota 10(zece),
- micul dejun nota 10(zece),
- cafeaua nota 10(zece),
- camera nota 10(zece),
- prizele în cameră nota 10(zece),
- accesul la Internet nota 10(zece),
- baia și consumabilele nota 10(zece),
- priveliștea nota 10(zece),
- parcarea nota 10(zece),
- modul de plată  nota 10(zece),
- ambientul pe holuri nota 10(zece),
- modul de adresare în pliante nota 10(zece),
- liniștea nota 10(zece).
Prin 2011 găsisem în cetatea Nürnberg un hotel pe care  l-am notat în mintea mea ca fiind cel mai bun din toate punctele de vedere, dar iată că acum în anul 2023, Motelul BUCIUM & SPA îi ia locul și pe bună dreptate, căci nu am venit să laud pe cineva, căci nu am niciun interes, dar realitatea este cea care spune totul și modifică ierarhizările atunci când este cazul.

(27 iulie 2023) 

No comments:

Post a Comment