Wednesday, July 19, 2023

Salata de roșii

 Eu evaluez un restaurant după cum mă servește la salata roșii pe care o comand. La mine, salata de roșii trebuie să fie cam așa:
- roșiile trebuie să fie de grădină, nu de seră, neforțate, adică să aibă gust,
- roșiile trebuie să fie mari și decojite,
- roșiile se taie și se pun pe farfurie sau într-un castron,
- nu vreau să aibă nimic altceva, adică sare, ulei, ceapă, castraveți, piper, pătrunjel.
Am văzut restaurante unde erau servite roșii doar cu brânză sau roșii cu castraveți sau roșii cu castraveți, ardei grași, ceapă, ulei, oțet, adică o salată clasică, nu doar roșii cum mi-am dorit. Pentru a duce rificolul până la capăt, la un restaurant de lângă Suceava mi s-a zis că îmi pune brânza alături într-o altă farfurie, că la ei salata nu se face decât roșii, cu telemea, ulei.
În opinia mea, eu vreau salată de roșii așa cum am descris-o. Cine prepară așa ceva, comand, plătesc, consum. Cine are alte opțiuni, să fie sănătos. Eu vreau să fie o salată suficient de mare, nu cu roșii după care alerg să le găsesc cu microscopul și să plâng de durere că nu mi-am făcut cheful.







(19 iulie 2023)

No comments:

Post a Comment