Saturday, July 22, 2023

Numărul de prize din camera de hotel

Pe mine mă interesează să am prizele mele pentru încărcarea simultană a bateriilor pentru:
- ceas,
- laptop,
- telefon,
- aparatul de ras.
este mare disconfort când pentru a încărca o baterie la un dispozitiv trebuie scoasă lampa camerei din priză sau trebuie scos frigiderul din priză. Și mai neplăcut este fie pusă priza într-o poziție fie ca să muți mobile, fie să te apleci să intri pe sub masă. Înainte vreme camerele la hotel nu necesitau atât de multe prize, dar acum lucrurile s-au schimbat și un management bun, trebuie să țină pasul cu vremurile. Cine nu ține seama de realități are numai de pierdut, căci a sta la rând pentru a-ți încărca telefonul sau laptopul sau tableta, înseamnă mare disconfort și cine plătește bani mulți pentru o cameră vrea să aibă totul la nas, cum se zice.
Dacă în cameră nu se află nicio priză în afară de cele strict de utilizare pentru elementele specifice hotelului, eu dau nota 1(unu). Dacă există pe lângă prizele specifice aparatelor din cameră, încă o priză, eu dau nota 2(doi). Nu spun acum ce note dau pentru situațiile intermediare, dar eu dau nota 10(zece) dacă sunt disponibile, deci nu au ocupate cu ceva, cel puțin 6(șase) prize amplasate bine, căci se știe că lungimile cablurilor folosite pentru încărcarea echipamentelor nu sunt deloc generoase. De multe ori mi s-a întâmplat să mă tot mișc cu laptopul sau să mut mobile pentru a asigura încărcarea bateriei acestuia. Când spun că dau nota 10(zece) mă refer la număr, dar și la poziția prizelor, să nu fie nevoie să mut eu mobile prin camera de hotel, pentru a fi comod lucrul la laptop și încărcarea acestuia.




(22 iulie 2023)

No comments:

Post a Comment