Saturday, December 1, 2018

Marele profesor Dragoș VAIDA

Am fost un privilegiat din moment ce am avut profesori în studenție nume ilustre, iar profesorul Dragoș VAIDA a fost unul dintre profesorii pentru care am avut un respect cu totul special pentru că:
- profesional era de excepție,
- știa să explice lucrurile complicate, făcându-le de înțeles,
- avea tact de a asculta,
- scotea pălăria atunci când îl salutam prin Piața Romană,
- a fost conducătorul meu științific la lucrarea de licență,
- știa să vorbească, fiind un om cu educație solidă.


Sunt câteva momente care m-au marcat și unul a fost acela când profesorul Dragoș VAIDAmi-a dat un manuscris cu o lucrare ce avea să fie publicată peste ani, ca să încep documentarea la lucrarea mea de diplomă. După câteva zile i-am înapoiat profesorului Dragoș VAIDA manuscrisul. Mi-a mai dat și alte materiale. Când am finalizat lucrarea și am dat-o profesorului pentru a o citi, am avut surpriza că a citit cu mare atenție și din  însemnările sale am învățat enorm. Și acum, după ani și ani, profesorul Dragoș VAIDA rămâne acea figură luminoasă de dascăl care a știut să formeze oameni și să cizeleze caractere.

(01 decembrie 2018)

No comments:

Post a Comment