Thursday, July 7, 2016

Cei care etaleaza oarece

Aici pe Dambovița exista un obicei urât și anume acela de a etala orice, doar-doar cetățeanul va ieși în evidența cu ceva. Astfel, oamenii care au bani:
- etaleaza masini
- etaleaza metri cubi de bacnote;
- etalează imensități de bijuterii;
- etalează haine de firmă.
Unii lansează discuții de tipul:
- Uite x se lauda cu pantofi de 400euro.  Eu am de 800euro și nu mă laud câtuși de puțin.
La țară există chestia cu casa. Vecinul își face o casă cu un etaj, eu âmi fac cu două. Vecinul are o   mașină Dacia, eu iau un Duster. A etala lucruri este ceva de prost gust și este specific oamenilor fără prea multă minte.
Am cunoscut persoane care stau în chirie dar au mașină de 80.ooo euro.
Am cunoscut persoane care fac CAR pentru a  face Revelionul la Marriott, pentru că vor să fie vulturi o noapte decât ciori toată viața.
Nici bogăția nu se etalează, cum tot de prost gust este etalarea sărăciei.


(07 iulie 2016)

No comments:

Post a Comment