Thursday, July 7, 2016

Hai să demolăm!

După nenumarați ani de rateuri și umilințe, cuiva i-a venit ideia de a aduce la cârma naționalei de fotbal pe antrenorul neamţ Christoph Daum. La secunda a doua a și apărut corul de bocitoare care:
- au arătat modul nasol în care a venit omul pe aeroport;
- a făcut dezvăluiri dintre cele mai nasoale;
- i-au reproșat că nu a mai antrenat de mulți ani;
- au zis că a fost dat afară.
Este regretabil că nu rememorăm că și Carol întâi era tot neamț și era un tânăr locotenent, venit la moment de restriște. Probabil că pentru vreo 300 milioane de euro venea unul foarte mare, căci Bucureștiul nu este nici Londra, nici Roma și nici Paris, ci o capitală a unei țări cu 400km de autostradă la 20 de milioane de locuitori și cu o echipă de fotbal care a plecat cu coada între picioare cu mult înaintea Islandei.
Și cine critică?
Mircea Sandu? Cine este acest Mircea Sandu?
Mitică Dragomir? Cine este acest Mitică Dragomir?
Sunt ei cei doi condamnați în primă instanță la 3 ani de pârnaie chiar dacă este cu suspebndare tot pârnaie se cheamă și la plata a 240 milioane de euro despăgubiri? Dacă ei sunt, să tacă!  Cine mai ciripește? Eu le zic: ciocul mic! Ați avut 20 de ani să redați măreția acestui sport și iată unde s-a ajuns. În afară de corupție nu s-a văzut nimic. Mă gândeam să mă constitui și eu în parte civilă să cer acelo indivizi și FRF să-mi plătească vrei 300 milioane de euro despăgubiri pentru faptul că:
  • am cheltuit 80 lei să văd pe National Arena meciul România - Grecia din 19 noiembrie 2013, când am fost umilit;
  • m-am riscat pentru că din multitudinea de porți nu erau deschise pentru defluire decât foarte puține;
  • crainicii tot timpul îi prezenta pe ciumeți ca pe marii eroi deși era vai steaua lor.
Atmosfera nenorocită clocită în laboratoarele mafiote a dus la o mocirleală în fotbalul nostru, iar condamnările de la transferuri și ce va urma arată că era o cangrenă prea profuundă și trebuia adus un antrenor de afară. Chiar dacă lui Burleanu i se impută tot felul de grozăvii, pe mandatul lui echipa s-a dus la Paris nu la Periș ca în vremea lui Sandu și Dragomir.
De ce nu vine Mircea Lucescu?
De ce nu vine Ladislau Boloni?
De ce nu vine Mircea Lucescu?
De ce nu vine Cosmin Olăroiu?
La bani puțini și nesiguri, cu ingerințe de peste tot, nu vine nimeni.
Să ne mulțumim cu bietul de Christoph Daum.
Doamne-ajută!

(08 iulie 2016)

No comments:

Post a Comment