Monica Tatoiu este un brand. Toată lumea trebuie să recunoască acest lucru. Ca matematician se vede de la o poștă că are acel ceva care face diferența. Este o prezență și trece sticla. Există păreri împărțite, însă trebuie spus din capul locului că:
- Monica Tatoiu are o minte brici;
- Monica Tatoiu are verb;
- Monica Tatoiu vorbește clar și are dicție;
- Monica Tatoiu are un timbru al vocii plăcut;
- Monica Tatoiu știe să spună lucrurilor pe nume;
- Monica Tatoiu nu se contrazice;
- Monica Tatoiu are obiective clare;
- Monica Tatoiu știe să gestioneze succesul;
- Monica Tatoiu discută cu calm;
- Monica Tatoiu este o prezență agreabilă la Tv;
- Monica Tatoiu are imagine constantă;
- Monica Tatoiu are simpatii politice sincere;
- Monica Tatoiu se adresează unui anumit grup țintă.
Sunt și persoane care atunci când analizează activitatea cuiva știu să identifice cusururi și nu se mai opresc în a construi lista de defecte. Personal detest acestă categorie de indivizi incapabili să construiască, ci numai să demoleze. De aceea nu iau în analiză niciuna dintre ipotezele de lucru lansate de aceste persoane, să le zic cârcotașe. O persoană care a făcut matematica, a profesat matematica la un liceu foarte bun și a dat și un doctorat în matematică, înseamnă că are acele elemente care o îndreptățesc să privească de la egal la egal pe oricine. Un doctorat în matematică susținut în 1990 a fost început cu mult înainte și matematica nu este nici pe departe ceea ce este în zona celor care tot cer să li se retragă titlurile. Acolo lucrurile sunt așezate și n-are cum să se strecoare vreo non-valoare, Nu mai pun în calcul că a condus afacerea cu Oriflame vreo 12 anișori. Sunt sigur că experiența acumulată mai ales după ultimii 20 de ani o califică pentru a fi un analist politic fin și eficient, mai ales că a reușit să se distanțeze de ceea ce se numeau cândva ideile de dreapta clasică, cu o serie de exponenți care nu au confirmat.
(15 iulie 2016)
No comments:
Post a Comment