Monday, November 27, 2023

Cum reacționează cei din USR la comunicatul DNA?

Înainte de orice, va trebui să trec în revistă personalitățile marcante din USR și după aceea să vedem cum au reacționat la comunicatul DNA privind prejudiciul de un miliard de euro adus de Florin CÎȚU, Vlad VOICULESCU și Ioana MIHĂILĂ în problema achiziționării unei cantități supradimensionate de vaccinuri pentru imunizarea la COVID 19. Personalitățile din USR sunt:
Alin Gabriel APOSTOL nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Mihai Alexandru BADEA nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Dan BARNA nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Viorel BĂLTĂREȚU nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Cristi BEREA nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Monica BERESCU nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Daniel BLAGA nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Virgil BOB nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Marius BODEA nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Cristian BORDEI nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Mihai BOTEZ nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Iulian BULAI nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Diana Anda BUZOIANU  nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Sebastian CERNIC nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Radu Tudor CIORNEI nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Brian CRISTIAN nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Irineu DARĂU nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Silviu DEHELEAN nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Silvia DINICĂ nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Anca DRAGU nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Andrei Iulian DRANCĂ nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Cătălin DRULĂ consideră că este un dosar la comandă politică.
Nicu FĂLCOI nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Cristian GHICA nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Adrian GIURGIU nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Filip HAVÂRNEANU nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Victor ILIE nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Stelian ION nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
dan IVAN nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Ion Marian LAZĂR nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Teodor LAZĂR nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Iulian LORINCZ nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Marius Andrei MIFTODE nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
radu MIHAIL nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Narcis MIRCESCU nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Radu Daniel MIRUȚĂ nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Radu Iulian MOLNAR nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Ionuț MOȘTEANU consideră că este un dosar la comandă politică.
Oana MURARIU nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Claudiu NĂSUI nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Denisa Elena NEAGU nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Remus NEGOI nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Aurel OPRINOIU nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Radu PANAIT nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Ștefan PĂLĂRIE  consideră cu tărie că este un dosar la comandă politică.
Tudor Rareș POP nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Cristina PRUNĂ nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Bogdan RODEANU nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Cristian SEIDLER consideră cu tărie că este un dosar la comandă politică.
Simona SPĂTARU nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Diana STOICA nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Eugen TERENTE nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Beniamin TODOSIU nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Raoul TRIFAN nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Emanuel UNGUREANU încearcă și caută să argumenteze că este un dosar la comandă politică.
Costel VICOL nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Sergiu Cosmin VLAD nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Adrian WOENER nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Alexandru ZOB nu am auzit opinia sa legată de dosarul întocmit de DNA.
Rezultă că vectorii de opinie importanți din partid și-au expus punctele de vedere coordonate în ideea că este vorba de un dosar la comandă politică, deoarece problema achiziționării de vaccinuri s-a aflat în cu totul alt loc decât în ministerul sănătății.
Pe măsură ce vor apare nuanțe în luările de poziții ale personalităților din USR le voi consemna aici indicând data la care am preluat noile abordări. Voi aprecia pe toți cei care vor aborda problema cu detașare, apreciind că justiția este independentă și ea trebuie să-și facă datoria, iar asupra lui Florin CÎȚU, Vlad VOICULESCU și Ioanei MIHĂILĂ funcționează prezumția de nevinovăție.

(27 noiembrie 2023)

No comments:

Post a Comment