Calitatea, fie de partea ta!
În abordarea oricărei probleme legată de viitorul tău sau de viitorul meu sau de viitorul oricărei persoane, mai ales dacă este vorba despre un bărbat și în special de un bărbat tânăr, este vorba de a discutat despre calitate. România este țara tuturor posibilităților. În România este lipsă de produse de calitate bună și foarte bună. În România este lipsă de servicii de calitate bună și foarte bună. În România este lipsă de oameni de calitate bună și foarte bună. Nu înseamnă că în România nu există nici produse, nici servicii și nici oameni de calitate bună sau foarte bună. Există și produse și servicii și oamenii de calitate bună și foarte bună, dar cererea de produse și de servicii de calitate bună și foarte bună este cu mult mai mică decât oferta de produse și de servicii de calitate bună și foarte bună. Și oamenii de calitate bună și foarte bună sunt în număr insuficient în raport cu numărul de oameni de calitate bună și foarte bună de care avem nevoie.
În concluzie, în România, indiferent ce produse vom livra sau indiferent ce servicii vom presta, dacă sunt de calitate bună sau de calitate foarte bună, munca noastră nu va fi în zadar, vom avea clienți suficient de mulți ca afacerea noastră să prospere și nouă să ne meargă foarte bine. Dacă vom intra în categoria oamenilor buni sau foarte buni, clienții noștri vor aprecia acest lucru și vom fi căutați pentru că livrăm produse bune sau foarte bune, prestăm servicii de calitate bună sau foarte bună, dar și pentru că impresia pe care am lăsat-o este că suntem oameni buni sau foarte buni, care inspirăm încredere, seriozitate și care nu-și dezamăgesc niciodată clienții.
Este deosebit de important să urmărim calitatea produselor și serviciilor noastre, astfel încât clientul nostru să fie mulțumit, încântat, încrezător și sigur că la noi va găsi tot timpul produsul sau serviciul de calitatea pe care el o caută și va pleca de la noi mulțumit, atât pentru produsul achiziționat sau pentru serviciu pe care i l-am prestat, dar mai ales pentru climatul de respect și de siguranță pe care l-a găsit în compania noastră, prin atitudinea, prin vorbele și mai ales prin climatul care a fost creat în jurul său.
Este supărător ca la un produs de 1.000 de euro să cerem clientului nostru 15 cenți costul pungii în care îi ambalăm produsul, așa cum mi s-a întâmplat nie cu mulți ani în urmă când după ce am achitat un servici de tacâmuri de argint care a costat 12.345 lei și 62 de bani, o vânzătoare de la un magazin important din București, mi-a solicitat 40 de bani pentru pungă, drept care am solicitat restituirea banilor pe produs, am lăsat produsul, mi-am recuperat banii și am plecat.
Mulți oameni se tem că există o mare avalanșă de hair stylist-i. În opinia mea, problema este falsă. Oricât de mulți hair stylist-i ar exista, aceștia nu depășesc numărul persoanelor care au nevoie de această meserie. Important este ca fiecare meseriaș să cunoască foarte bine meseria, să știe cărei categorii de clienți se adresează și să asigure condițiile ca persoanele care le calcă pragul, să plece nu mulțumiți, ci foarte mulțumiți, nu încântați, ci extaziați de serviciul pe care l-au primit, iar prețul plătit să fi fost unul bun.
(30 noiembrie 2023)
(30 noiembrie 2023)
No comments:
Post a Comment