Thursday, November 23, 2023

Buzoasă (sg), buzoase (pl), un nou adjectiv pentru DEX

Medicina modernă a adus posibilitatea transformărilor corpului uman în așa fel încât fiecare are posibilitatea de a obține din sinele său exact ceea ce-și imaginează, crezând că face bine, că devine interesant/interesantă și societatea va cădea în extaz și în admirație totală.
Cum era de așteptat, spiritul de turmă se manifestă și în ceea ce privește realizarea modificărilor corpului de către medicina estetică la solicitarea onoratei clientele. Observ că nu există limite și pe meleagurile mioritice modificarea buzelor se manifestă pregnant, până la desfigurarea proprietarei/proprietarului și de aceea mulți cetățeni au inventat adjectivul buzoasă în forma de singular și buzoase în forma de plural, pentru a desemna persoa/persoanele ce au apelat la medicina estetică pentru creșterea dimensiunii buzelor cu mult mai mult decât chipul ar rămâne în limitele naturalului. Se face o deosebire între ceea ce știam noi din popor când o persoană cu buzele proeminente era numit buzat/buzată, pentru a semnala că există o diferență față de standardele pe care poporul le considera normale. Acum când sunt depășite și aceste standarde, persoana este numită buzoasă.
Ceea ce este foarte interesant, vine de la faptul că procesul de creștere în dimensiuni a buzelor este un proces reversibil, deci persoana buzoasă, dacă-și dorește, tot printr-un procedeu chirurgical destul de costisitor, revine la forma inițială.
Din punctul meu de vedere, fiecare on este liber să facă ce dorește cu propriul său corp dacă ceea ce face consideră că-i aduce un spor de frumusețe în raport cu propriile exigențe. Eu doar privesc și atât. dacă este să merg să vizionez un film am opțiunea să vizionez filmul plătind biletul sau să nu merg la acel film și motivele sunt doar ale mele, cum tot așa stau lucrurile și la a viziona un clip muzical, îl vizionez sau schimb canalul. Motivul este al meu și niciodată nu voi spune ceva, căci nu mă voi justifica în fața nimănui asupra opțiunilor mele. Ceea ce cred eu despre o persoană buzoasă este secretul meu și punct.

(23 noiembrie 2023)

No comments:

Post a Comment