Saturday, November 25, 2023

Cârcotind după calificarea echipei naționale de fotbal a României

După calificarea de marți 21 noiembrie 2023, când a căzut cortina preliminariilor grupei din care a făcut parte echipa națională de fotbal a României, am urmărit ce au zis cârcotașii despre această calificare.
Cârcotașii au zis că:
- grupa formată din echipele României, Elveției, Kosovo, Israel, Andorrei, Belarus, a fost o grupă ușoară,
- contextul geo-politic ne-a avantajat semnificativ,
- hazardul a jucat un rol mult prea important,
- fotbaliștii celorlalte echipe nu au avut zile bune când au jucat în teren,
- s-a mizat prea mult pe fotbaliști prea tineri, fără experiență, 
- egalurile cu Kosovo și Belarus arată adevărata noastră valoare,
- numărul de 16 goluri marcate de fotbaliștii români este prea mic,
- fotbalistul X dacă era adus la națională ar fi marcat multe goluri,
- portarul Y ar fi apărat toate cele 7 goluri primite de noi,
- cu selecționerul W am fi avut cu mult mai mult decât 22 de puncte la calificare,
- nici suporterii nu s-au ridicat la înălțime.
Noi avem niște proverbe care spun că gura lumii nici pământul nu o astupă, respectiv, moarte fără bănuială și nuntă fără păruială nu există. De regulă, cârcotașii sunt cei care la viața lor n-au făcut prea multă brânză de pupăză chioară și de aceea, nu le dau prea multă atenție. În meseria mea, nici nu discut cu unii care ar încerca să mă critice, fără ca înainte să-mi arate că:
- au citit 10 cărți de structuri de date,
- au scris o carte și o culegere de probleme de structuri de date,
- au scris programe care implementează operații pe structuri de date.
Să vină orice neica-nimeni să mă critice și să facă pe mărețul, pe sublimul, doar că are el chef, nu sunt de acord. Nu spun că musai, în chestiuni de fotbal, cel ce e cârcotaș trebuie să fie jucător de fotbal, dar măcar să încerce să vadă ce a însemnat cele 12 meciuri ale echipei naționale de fotbal, să vadă că au fost suficiente victorii încât au fost acumulate 22 puncte, ceea ce i-a asigurat echipei locul întâi în grupă și calificarea și să se bucure sincer. Eu nu-i respect pe cârcotași.


(25 noiembrie 2023)

No comments:

Post a Comment