Friday, November 17, 2023

Cântăreți pe care i-am auzit cântând live pe scenă

De când eram elev de școală generală mi-a plăcut să merg la concerte și mă laud că am avut ocazia să ascult mulți cântăreți de muzică populară sau de muzică ușoară și în continuare voi scrie numele celor pe care i-am ascultat cântând live pe scene la concertele unde am plătit bilet de intrare sau am asistat la spectacole date pentru studenții din ASE.
Dorin ANASTASIU
Mariana ANGHEL
Mircea BANICIU
Ozana BARABANCEA
Tita BĂRBULESCU
Lili BULAESI
Vasile CĂNĂNĂU
Tiberiu CEIA
Corina CHIRIAC
Lucreția CIOBANU
Maria CIOBANU
Ileana CONSTANTINESCU
Cornel CONSTANTINIU
Mărin CORNEA
Maria CORNESCU
Ion CRISTOREANU
Gil DOBRICĂ
Ion DOLĂNESCU
Ruxandra DONOSE
Maria DRAGOMIROIU
Stela ENACHE
Constantin ENCEANU
Octav ENIGĂRESCU
Trio EXPRES
Felician FĂRCAȘU
Marina FLOREA
Ionuț FULEA
Cornel FUGARU
Nicolae FURDUI IANCU
Emil GAVRIȘ
Tudor GHEORGHE
Angela GHEORGHIU
Alexandru GROZUȚĂ
Nicolae HERLEA
Ștefan HRUȘCĂ
Formația IRIS
Ana ISPAS
Eva KISS
Marina KRILOVICI
Maria LĂTĂREȚU
Ștefan LĂZĂRESCU
Ion LUICAN
Corul MADRIGAL
Iolanda MĂRCULESCU
Angela MOLDOVAN
Elena MOȘUC
Achim NICA
George NICULESCU BASU
Margareta PÂSLARU
Ana POP CORONDAN
Ștefan POP
Romica PUCEANU
Ioana RADU
Ștefania RAREȘ
Angela SIMILEA
Benone SINULESCU
Dan SPĂTARU
Aneta STAN
Petre ȘTEFĂNESCU GOANGĂ
Maria TĂNASE
Gheorghe TURDA
Liviu VASILICĂ
Leontina VĂDUVA
Mircea VINTILĂ
Marina VOICA



(17 noiembrie 2023)

No comments:

Post a Comment