Friday, February 26, 2021

Ce a mai zis colegul meu Charles DARWIN...

Așa cum Valeriu ZGONEA a fost coleg cu Mihai Viteazul, eu mă consider că am fost coleg cu Charlea DARWIN și fără să exagerez, ne vorbeam chiar cu băi, ca la mine în mahala și el nu s-a supărat. În evoluția speciilor, colegul Charles DARWIN a zis el acolo oarece, dar nu știa nici genetică și nici ceva despre ADN. 

Oricum, evoluția speciilor, dacă chiar speciile or evolua, are la bază modificări în planul informației de cel mai înalt nivel structural al celulei, adică pentru curioși la ADN. Dacă  ADN-ul suferă ceva schimbări prin tot felul de încrucișări accidentale sau firești, dar naturale, nu văd de ce omul nu și-ar băga și el un pic coada în subiect și chiar a făcut-o încă de la altoirea plantelor și de la crearea de noi specii de plante cu randament fabulos în agricultură, dar și obținerea de noi rase de porci, vaci și de câini. 

Clonarea este și aceasta o posibilitate, de care omul nu s-a ținut la distanță, deși forma primitivă copy-paste de clonare a folosit-o în a plagia la tezele de doctorat și chiar în procent de 4% ca să fie cu teză originală. Sunt prea bătrân să mă apuc acum de studii de genetică săp demonstrez acum că modificările în masă ale ADN-ului sunt o aberație, că un simplu vaccin sau un gaz lacrimogen nu modifică niciun ADN sau modifică în mintea unora fără de creier. 


(26 februarie 2021)

No comments:

Post a Comment