Friday, February 26, 2021

Am fost jugnit de blondă

Nu am zis niciodată nimic despre blonde, deși mi-am notat tot felul de bancuri cu blonde. Aseară, intrând pe youtube am găsit un clip unde Selly avea invitați care vorbeau despre Dana BUDEANU. Erau multe puncte de vedere, numai că o blondă care stătea lângă Conecte-R s-a deslănțuit vorbind de ceva spirit de turmă și de nivelul low. Dana BUDEANU este un personaj complex, de mare actualitate. Verdictele ei sunt construcții făcute cu mare grijă, studiate, iar interpretarea este de excelentă calitate. Cine crede că dana BUDEANU face verdictele la marea improvizație face eroarea vieții ei. Blobda de la showul lui Selly a dat dovadă de crasă superficialitate dovedită prin vocabular, expresie, tonalitate și ritm. Cine urmărește verdictele lui Dana BUDEANU nu sunt nici oi, nici public fără educație, ci persoane care au un nivel de exigență ridicat, unde spectacolul bine construit este la el acasă. Nu oricine este în stare să vorbească cel puțin 30 de minute coerent, nuanțat, dinamic și ordonat. 




(27 februarie 2021)

No comments:

Post a Comment