Saturday, February 27, 2021

La noi, nicio minune nu durează mai mult de 3 zile

Din întâmplare, m-am nimerit în mahala când s-a deschis o pizzerie. Mi-am propus să verific dacă la noi minunea ține mai mult de 3 zile.

Prima zi: am cumpărat o pizza. A fost bună, cu materiale puse din belșug pe blat și cu margini de cocă foarte mici, exact cum îi stă bine unei pizze de calitate. 

A doua  zi: am cumpărat o altă pizza. A fost bună, cu materiale puse din belșug pe blat și cu margini de cocă mici, exact cum îi stă bine unei pizza de calitate. 

A treia  zi: am cumpărat o altă pizza. A fost bunicică, cu materiale puse cât trebuie pe blat și cu margini de cocă rezonabile,  cum îi stă  unei pizza de comestibile. 

A patra  zi: am cumpărat o altă pizza. A fost așa și așa, cu materiale puse să nu fie blatul gol și cu margini de cocă generoase,  cum îi stă  unei pizza de prin toate locurile unde se prepară așa ceva la comun. 

Q.E.D. adică am demonstrat ceea ce trebuia demonstrat statistic vorbind, că minunea a durat 3 zile, nici mai mult, nici mai puțin.

Morala: dacă la voi în mahala se deschide o cafenea, o pizzerie, un restaurant, o măcelărie, frecventați-le doar în primele trei zile și vă veți felicita că ați procedat așa. După ce au trecut cele 3 zile de grație, să nu vă mirați de surprizele pe care le veți avea.



(27 februarie 2021)

No comments:

Post a Comment