Sunday, February 21, 2021

Geoglifele lui CÎȚU

Am avut impăresia sau am vizat că premierul Florin CÎȚU a descoperit pe meleagurile virgine din spațiul carpato-danubiano-pontic, o serie de geoglife, căci altfel nu am explicație cum a reușit ca într-o lună de guvenare să identifice că:
- la sfârșitul anului vom scăpa de MCV,
- vom fi acceptați rapid în spațiul SCHENGEN,
- în 2028 vom intra în clubul select al euro.
Sunt lucruri pe care nici în visurile mele cele mai colorate nu mi le-am imaginat, căci mulți prezidenți s-au înfoiat anunțând că în cel mai scurt timp bla, bla, bla și nimic nu s-a întâmplat. Probabil extratereștri care ne vizitează, că doar suntem rude cu ei, au pus pe zăpadă, căci lanuri cu grâu nu avem, oarece geoglife pe care le-a descifrat CÎȚU și a avut bucuria să anunțe mesajele. Cum geoglifele nu mint, nici CÎȚU nu minte și trăim cu speranța că va fi respectat acel calendar.
(21 februarie 2021) 

No comments:

Post a Comment