Tuesday, February 16, 2021

Cum e cu altoirea, neamule?

Am în curte un pom cu mere pădurețe și m-am săturat să facă mere mici, verzi și mai ales acre. M-a sfătuit cineva să-l altoiesc. A venit un nene, ia tăiat coroana, rămânând tulpina imediat de sub prima creangă de la pământ. A făcut el ceva la coașa mărului pădureț, a pus un mugurel de vișin. A dat cu sacâz, mi-a cerut o cârpă, a înfășurat acolo cum s-a priceput el și a plecat. Au trecut anii și am așteptat să văd cum stau lucrurile. Au dat crengi noi. Au apărut frunze care erau frunze de vișin. Au apărut într-un an când nu mai speram și flori. După alți câțiva ani, în locul mărului pădureț aveam un vișin falnicu vi vișine altoite.
Acum că lumea tot vorbește ba de una, ba de alta, aș vrea să știu și eu cum stau lucrurile din punctul de vedere al geneticii. Am avut un măr pădureț. A fost altoit cu doar un m=uguraș de vișin altoit. După vreo 7 ani, pomul face vișine altoite. Ce s-a întâmplat din punct de vedere genetic? Din ceva, după altoire pomul a devenit altceva, cu totul altceva. Modificările sunt foarte profunde, ce s-a întâmplat la nivel de informație genetică cu mărul pădureț. Mugurele de vișin altoit a fost atât de puternic încât să schimbe total matricea genetică a mărului pădureț?
Am văzut la cineva un copac care producea simultan mai multe tipuri de fructe, ceea ce înseamnă că știința a obținut rezultate foarte importante în a executa transformări locale într-o construcție gazdă. Suntem interesați acum la nivelul anului 2021 cân microscoapele elctronicev permit identificarea de transferuri de materie foarte profunde la nivelul celulei, să vedem ce se întâmplă cu modificările rezultate din impactul substanțelor provenind din corpuri diferite, pentru a înțelege ceea ce rezultă și mai ales pentru a influența în direcția dorită toate procesele de transfer.
Tocmai de aceea cred în garanțiile celor care au fabricat vaccinurile contra virusului SARS COV 2 că nu modifică ADN-ul omului vaccinat, căci trunchiul mărului pădureț a rămas la fel, doar crengile arată de vișin.



(16 februarie 2021)

No comments:

Post a Comment