Thursday, February 18, 2021

Partidul minte...

În vremurile comuniste se primeau bilete la niște spectacole imposibile. Se trăgea la sorți și pedepsitul mergea acolo în sală să fie supus supliciilor. Așa s-a întâmplat acum foarte, foarte mulți ani și am mers la Sala Radio căci era acolo Corul Madrigal, care pe lângă cântecele superbe pe care le aducea pe scenă, erau și momente de prostituție muzicală cu cântece dedicate tovarășului și tovarășei, iar dirijorul, ca un pinguin durduliu în fracul său, plin de falsă modestie își declina paternitatea unor piese.
S-a întâmplat ca atunci să fiu în primul rând, deci am auzit totul. Se pregăteau să cânte cântecul Partidul minte luminată. Marin CONSTANTIN a dat tonul cu partidul minte, partidul minte... La început n-am prea priceput eu cum partidul atât de iubit de el minte, mai ales că versurile cântecelor precedente arătau cât de grozav era partidul.
Dar să las vremurile acelea stupide și să vin în zilele noastre. partidul este o categorie abstractă. El este format din oameni. L-am văzut pe scenă pe Traian BĂSESCU făcând promisiuni electorale deșarte cu să trăim bine, cu trasul în țeapă în Piața Victoriei. L-am văzut pe Theodor STOLOJAN pe scenă, cu microfonul în mână, avansând niște cifre mincinoase, care deja ne plasau undeva în Rai dacă chiar creșteau pensiile la nivelurile zise de el. Și VIDEANU vorbea pe scenă despre ce va face partidul lui dacă va câștiga alegerile. Dacă X a mințit, dacă Y a mințit și dacă oricare membru de partid Z a mințit, înseamnă desigur că toți au mințit, în consecință partidul minte.
Cred că dacă aș găsi pe youtube cântecul cu Partidul minte luminată aș încerca să-l reascult să văd ce aș recupera din el pentru vremurile de acum în care partidele mint de îngheață apele. Doar Elena UDREA într-un interviu pe un mal de lac a recunoscut că politicienii mint în campania electorală doar pentru a smulge voturi.
Cum politicienii români sunt oameni fără onoare, nici nu mă miră că se lansează în a minți în campania electorală, ca după ce câștigă niște voturi și vin la putere să uite tot ce au promis și să se poarte invers, să-și bată joc de electorat ca ultimele gunoaie, căci fără onoare fiind, omul devine un gunoi nimic altceva.


(19 februarie 2021)


No comments:

Post a Comment