Saturday, January 23, 2021

Informaticianul Neluțu TEODOR

L-am cunoscut pe Neluțu TEODOR în anii studenției. După terminarea facultății, ne-am revăzut în Centrul de calcul al ASE. Aveam birouri pe același etaj. El avea biroul la sala 2316, iar eu la sala 2320. Rar mi s-a întâmplat să văd un om de profunzimea și de limpezimea gândirii lui Neluțu TEODOR. În persoana lui Neluțu TEODOR găseai:

- analistul, care prin dialogul cu beneficiarul reușea să definească corect și complet problema,

- programatorul, care scrisa liniile sursă ale produsului ce rezolva problema cerută de beneficiar,

- utilizatorul, căci respectul pe care îl acorda celor ce foloseau produsul impunea testare completă,

- comunicatorul, care avea capacitatea de a explica cu calm pașii parcurși în soluționare.

Așa cum l-am cunoscut pe Neluțu TEODOR, mi-a permis să apreciez contribuțiile sale atât la unele contracte unde am lucrat, dar mai ales în ceea ce privește activitățile didactice pe care le-a coordonat și aici mă refer la lucrarea:

unde numele său apare în lista de autori,


Cercetătorul științific Neluțu TEODOR are rezultate dintre cele mai bune în munca lui. A publicat articole în revista Studii și Cercetări de Calcul Economic și Cibernetică Economică, a fost prezent cu lucrări la conferințe științifice. Meritul să excepțional este legat de calitatea sa de a fi membru activ în echipele cu care a lucrat, știind să asculte, știind să propună soluții și să evidențieze criteriile după care soluțiile trebuie să fie apreciate. El este exponentul școlii clasice de informatică economică, avându-i ca profesori pe unii dintre cei mai mari specialiști ai țării.



(21 ianuarie 2021)

No comments:

Post a Comment