Friday, January 1, 2021

Vaccinul anti covid 19

    Este o întreagă tevatură cu vaccinatul. Toată lumea își dă cu părerea. Unii sunt mai deșteăți decât ceilalți, deși nu prea au făcut medicina. Există pe rețelele de socializare abordări dintre cele mai variate, dar unele nu miroase a fi făcute sub rezerva incertitudinii, ci sunt categorice, asemeni unor sentințe de Ev Mediu.
    Se vorbește că vaccinul modifică ADN-ul nostru. Mi s-ar părea excelent dacă s-ar modifica în sensul creșterii nivelului de inteligență măcar cu 5%, ceea ce ar face ca din cele 1.000 de decizii zilnice foarte proaste care se iau de către politicienii români, 50 de decizii să devină proaste, ceea ce ar reprezenta un salt și nu am mai vedea 50 de spectacole grotești, ci numai 950 ceea ce este mai rezonabil.
    Se discută despre cum țin mâinile împreunate toți cei care vorbesc despre vaccinare. Le reamintesc faptul că așa ține mâinile fostul premier Ludovic ORBAN și omul, care se trage din maimuță, are capacitatea de a imita și nu neapărat gesturile frumoase, ci de cele mai multe ori chestii aiurea. Deci, să nu exagerăm.
    Mă declar pro-vaccinare și pro-vaccin. Deci, în prima zi când îmi vine rândul mă voi programa și mă voi vaccina. M-am dat eu cu parașuta de la 4.000 de metri și pe toboganul de la Area 47 din Tirol, nu mă sperie o înțepătură, mai ales că până o să-mi vină mie rândul se vor fi înțepat cel puțin 10 milioane de indivizi ca și mine, care avem spiritul de turmă și care dacă ceva mișto se întâmplă, hop și noi.

(01 ianuarie 2021)

No comments:

Post a Comment