Saturday, January 2, 2021

Încă o dovadă a prăbușirii culturii de consum

Noaptea de Revelion a făcut dovada:
- lipsei de imaginație,
- folosirii soluțiilor facile,
- apariției producțiilor mediocre,
- apelului la formule stupide,
- repetitivității lucrurilor învechite.
Pe niciun canal Tv nu am văzut ceva notabil. Glumele au fost exact cele pentru care m-au data afară de la grădiniță pe mine că acum 68 de ani erau vechi, răsuflate și enervante.
Amfitrionii au fost:
- plicticoși,
- primitivi,
- incoerenți,
- neinspirați.
Interpreții nu s-au  ridicat la acel nivel care să depășească șușa. Acum că era anul de pandemie, toți au avut timp să creeze lucruri interesante, dar nu s-a întâmplat așa ceva.  Multe dintre scene mi-au amintit de anii comunismului când soliștii se înghesuiau să apară în cadru, fiind totul fără o regie de calitate care să aibă o idee la bază care să fie urmărită. Totul a fost grotesc. Am regretat Revelioanele de la televiziunea lui Ceaușescu unde în afară de momentul când gavarea tovarășul și nu mă uitam, toate numerele erau foarte îngrijite. Muzica lăutărească mă făcea să rămân în fașa televizorului până spre dimineață. Acum nu am văzut nimic de calitate, ci totul era improvizat, cântat neîngrijit și versurile au fost atât de proaste că-mi venea să plâng. 

(03 ianuarie 2021)

No comments:

Post a Comment