Sunday, January 3, 2021

Cea mai jegoasă chestie

Așa-zisa televiziune națională a avut proasta inspirație ca în noaptea de Anul Nou să scoată de la naftalină ceea ce credeam că a dispărut pentru totdeauna, ceea ce a fost coșmarul divertismentului de cea mai proastă calitate, cu niște super-mediocrități de la scenariști, la regizori și la interpreți. Mă refer la caricatura aceea numită Vacanța mare. După ce am văzut un eșuat politicește, eșuat și în ale horeca, acum am văzut ceea ce înseamnă epuizat artistic. Suntem în 2021 și există foarte multe canale tv care concurează. Există Internet șui acolo Youtube unde omul alege că are de unde.
Dacă ar trebui să fie scoși în piața publică și supuși oprobiului public, pe cei care au patronat această bătaie de joc i-ar expune fără ezitare. TVR era în mintea mea singurul lucru unde se salva cultura noastră. Cee ce s-a întâmplat în noaptea de Revelion mi-a demonstrat că nu mai avem nicio redută. Suntem pierduți. Cultura românească a murit. În curând vorba lui Mădălin VOICU numele nostru se va scrie cu doi r ca popor și ca țară, căci în istorie se știu situații când minoritățile au devenit majorități. Comuniștii din 1.000 de membri de partid, în câteva zeci de ani au ajuns la 4 milioane cu carnetul roșu la piept.
(03 ianuarie 2021)

No comments:

Post a Comment