Friday, January 8, 2021

Compromiterea la noi

Noi aven talentul de a compromite cam orice. 
    Am compromis ideea de calitate spunând ori de câte ori aveam ocazia că merge și așa,. deși nu mergea deloc și așa, dar o automulțumire endemică punea stăpânire pe noi.
    Am compromis comunismul, făcându-l caricatural prin toate chestiile introduse în conceptele care-l defineau, făcându-l de nerecunoscut.
    Am compromis și capitalismul, făcându-l de cumetrie, asezonându-l cu abordările lipicioase ale dependenței privatului de bunăvoința statului. 
    Am compromis ideea de inaugurare, dacă ne gândim că autostrada A2 a fost inaugurată de vreo 7 ori și multe panglici s-au tăiat pentru chestii de-a dreptul închipuite sau nefuncționale.
    Sunte pe calea compromiterii campaniei de vaccinare contra SARS COV2 și dacă reamintesc ambalarea fiolelor în cutii de pizza și aruncarea fiolelor rămase ce sunt resturi ale divizibilității la 5.
Am compromis lupta anticorupție din moment ce nu există mecanisme de recuperare a prejudiciilor și marii corupți zburdă nederanjați de nimeni și învârt afaceri de miliarde.

(08 ianuarie 2021)

No comments:

Post a Comment