Thursday, October 14, 2021

Cei cu rucsacuri

Eu sunt tentat să zic cei cu rucsace, deși corect este cei cu rucsacuri, dar rucsace e un cuvânt mai scurt și se pronunță mai ușor, tot așa cum zic morminte în loc de mormânturi, deși ambele forme sunt acceptate ca fiind corecte. 
Am observat că toți cei din USR când apar au în spate rucsacuri așa cum am văzut că au în filme spionii de la MI 5. 
Dacian CIOLOȘ are rucsac în spate.
Dan BARNA are rucsac în spate.
Clotlde ARMAND  are rucsăcel  în spate.
Cătălin DRULĂ are rucsac în spate.
Vlad VOICULESCU are rucsac în spate.
Ioana MIHĂILĂ are rucsac în spate.
Îmi place să-i văd cât de sprintenei se dau ei când pleacă cu rucsacurile în spate sau cum urcă ei vitejește treptele cu rucsacurile pe un umăr agățate de o bretea. Și eu când merg la sală și când plec în excursie am un rucsac, ceva mai mare în care am țoale, dar am și un laptop. Precis ei au în rucsacurile lor laptopuri și prin a purta rucsac vor să facă diferența, că ei au laptop cu ei tot timpul, în timp ce toți ceilalți nu au, deci nu sunt informați. Punct.

(14 octombrie 2021)

No comments:

Post a Comment