Saturday, October 16, 2021

Românii ca popor de ratangii

Am avut șansa de a arăta lumii că suntem cineva. Când s-a dat drumul la vaccinare eram undeva în frunte. Nu știu ce s-a întâmplat că am ajuns la coadă, iar valul al IV-lea ne-a prins cu c-r-l gol, fără medicamente, fără locuri la ATI, fără un ritm de vaccinare alert. 

Dacă noi eram în august cu nivelul de vaccinare de 100% așa cum este Portugalia astfel, s-ar di vorbit despre România exact cum s-a vorbit în 1976 despre Nadia COMĂNECI când a luat nota 10 la Olimpiada de la Montreal.
Astfel de momente apar o dată la 50 de ani sau chiar la 100 de ani. Faptul că am ratat șansa arată că a lipsit acea strategie prin care se făcea ca întreaga lume să uite de hoții, cerșetorii, violatorii, criminalii plecați de la noi care bântuie prin lume și care aruncă cu noroi în bruma de prestigiu pe care COANDĂ, COMĂNECI, CELIBIDACHE, ENESCU, HAGI, TITULESCU, GHEORGHIU, PATZAICHIN, PERLEA, BRÂNCUȘI, au adus-o poporului din care proveneau.
Faptul că acum prezentăm o pată neagră pe harta Europei, ceea ce arată numărul de-a dreptul infernal al deceselor care se înregistrează din cauză de COVID vine să arate că obiectivul nostru nu numai că nu a fost atins, dar nici nu l-am avut din moment ce rata de vaccinare este undeva de sub 35%, în condițiile în care noi am achiziționat vaccinuri să facem cele trei doze la un popor de 40 de milioane, dacă am fi vaccinat și pe sugari.
Există momente în care avem șansa să ne arătăm măreția. În secolul al XX-lea le-am ratat pe toate. Acum am ratat și aceasta ci vaccinarea. Nu va mai apare o altă ocazie în care nu personalități individuale, ci întreg poporul să arate calități de excepție. Ne-am comportat ca muștele fără cap, din simplul motiv că a lipsit strategia și a lipsit capul oștirii care să ne conducă în marea luptă a recâștigării prestigiului în lume.






(17 octombrie 2021)

No comments:

Post a Comment