Monday, October 25, 2021

Valeriu STOICA - singurul analist politic autentic

 Despre Valeriu STOICA nu am avut niciodată o părere bună, din nenumărate motive, dar unul dintre ele este legat de faptul că el a deschis portița pensiilor nesimțite.  dar anii au trecut și lucrarea e așa de bine făcută încât nici dracul n-o mai desface, căci la CCR toți au pensii speciale și nimeni nu zice:
- Doamne, ia-mi! 
Toată lumea zice:
- Doamne, dă-mi!
Aseară, adică pe 25 octombrie 2021 la jurnalul gestionat de PRELIPCEANU după 24 DIGI, a apărut Valeriu STOICA și a ținut o lecție perfectă de analiză politică, ceva mai aplecată decât lecțiile ușor diluate ale lui Andrei MARGA. 
Dacă acum ceva timp în urmă am zis că un individ ca să fie analist trebuie să fi avut o poziție importantă în stat, să fi făcut dovada implicării și a capacității de a soluționa probleme mari ale țării. Văd analiști pe sticlă care nici măcar un closet nu au manageriat și nicio decizie cât de cât nu au luat, dar au nesimțirea de a veni să-și dea cu părerea. Se vede că din 100 de chestii propuse de ei, nici 10 nu se adeveresc, iar cele care se adeveresc nu le aparțin, sunt luate din zbor, de cum le vin și lor. Și eu dacă enumer din totalul de 100 de nume de politicieni pe toate 100 pe la diferite posturi Tv că vor deveni premier și dacă unul din cele 100 nume va fi nominalizat, eu ar trebui să apar în târg și să mă bat cu cărămida în piept că am fost marele vizionar. Dar realitatea este bazată pe un fals stupid.
Valeriu STOICA este un bărbat de 68 ani.
Valeriu STOICA a fost președinte PNL între 18 februarie 2001 și 24 august 2002.
Valeriu STOICA a fost ministru al justiției între 12 decembrie 1996 și 28 decembrie 2002.
Valeriu STOICA a fost deputat în parlamentul României.
Valeriu STOICA este profesor universitar.
Valeriu STOICA este avocat.
Valeriu STOICA a făcut școala la vremea ei, a urcat toate treptele din învățământ, fiind asistent până în 1990, lector universitar până în 1997, conferențiar universitar până în 2004.A devenit profesor la 51 de ani și a obținut un doctorat la vârsta de 44 de ani. Era deja un nume în lumea politicii mari.
Eu zic că Valeriu STOICA are toate coordonatele pentru a face o analiză de calitate a ceea ce se întâmplă în Ro la ora actuală. El are cultura și experiența politică care-i permit să decanteze detaliile, să extragă esențele și să dea verdicte credibile, bazate pe demonstrații bazate pe ipoteze de lucru acceptate și folosind argumente de o logică impecabilă. El își structurează perfect discursul, iar mesajul transmis e clarț
Valeriu STOICA este cu adevărat un analist politic de mare ținută!
Valeriu STOICA e singurul analist politic autentic, de mare anvergură!






(26 octombrie 2021)

No comments:

Post a Comment