Friday, October 22, 2021

Situație foarte grea pentru Nicolae CIUCĂ

Pentru a forma guvernul,  generalul cu 4 stele Nicolae CIUCĂ trebuie să se lupte cu:

- propriul partid, pentru a-i alege pe cei mai buni,

- PSD care va impune condiții pentru a oferi voturi, 

- orgoliile individuale ale unor incompetenți,

- mass-media, care ea însăși are exigențele ei.

Înainte de orice, Nicolae CIUCĂ trebuie să dispună de evaluări ale tuturor personajelor care emit pretenții de a fi în cabinet. Se știe că managementul politic are exigențele sale legate de trecerea pe planul al IV-lea a celor care și-au dovedit incompetența în guvernele anterioare sau pe poziții de management deținute anterior, chiar dacă este vorba de interiorul partidului. Dacă Nicolae CIUCĂ are puterea de a spune NU unor persoane de slabă calitate, își ușurează sarcina și așa foarte grea în dialogul cu cei de la care merge să cerșească voturi, căci el ca militar știe cum este să fi pe scut în picioare victorios sau să fi sub scut mergând cu capul în jos îngenunchiat. El a primit mandat de la președinte și nu partidul este acela care îl va vota, ci mult mai importante sunt voturile PeSeDe (apăsat) - ciuma roșie, de exemplu. Dacă se va duce cu mârțoage sau cu gloabe în lista de miniștri, cu siguranță i se vor pune sub nas condiții și mă cam îndoiesc că un general cu 4 stele va sta drepți în fața unui pifan. Eu nu aș sta. Dar pentru a evita situația delicată, folosind o evaluare corectă, Nicolae CIUCĂ trebuie să meargă la oricare dintre cei ce-i vor oferi voturi, cu o echipă despre care nimeni nu are ce să spună.

Să nu-mi spună mie cineva că un absolvent pe bune, nu vopsit, al uneia dintre primele 10 universități ale lumii ar ridica semne de întrebare în fața unor mici analfabeți funcționali de pe Dâmbovița. Există experiența statului Chile care formează guverne dor cu creiere de profesori titulari la primele 10-15 universități ale lumii și se pare că ghidușia merge foarte bine. Este natural să apară frustrările mediocrilor care au absolvit facultăți fără să nădușească sau au obținut doctorate fără să fi făcut o oră de cercetare științifică autentică, mai ales după ce au căpătat demnități în stat, ca să dea bine, indivizi care au tot disprețul meu și toată lipsa mea de considerație, desigur.

PNL nu este în situația de a bate cu pumnul în masă și de aceea, realist este ca generalul cu 4 stele Nicolae CIUCĂ să aibă mână liberă să facă guvernul, sub rezerva că își va depune mandatul dacă nu este lăsat în pace. Spun acest lucru, că am coordonat proiecte și știu că având echipa alcătuită de mine în exclusivitate, am avut certitudinea că voi finaliza, ceea ce s-a și întâmplat. Nu am acceptat pe nimeni în afara criteriilor pe care le-am definit, le-am impus și le-am urmărit cu strictețe. Generalul cu 4 stele este un om verificat de viață în situații critice și este unicul cu capacitatea de a scoate PNL din c-c-tul în care se află de când ORBAN se dă în bărci, USR a gafat în cascadă și CÎȚU nu s-a înconjurat de profesionaliști autentici.

Succes, generale!



(22 octombrie 2021)

No comments:

Post a Comment