Wednesday, October 27, 2021

Tzancă Uraganu', manelistul tinerel

 
Urmărind la televizor pe postul de cancanuri, am văzut o tipă guralivă care vorbea despre un manelist, dar nu prea frumos și reporterița tot o zgândăra, dar respectiv lady nu-și dădea seama și se afunda în ziceri din ce în ce mai nasoale la adresa unei altei aldy, care avea o legătură cu o celebritate. Am umblat și așa am dat de manelistul Tzancă Uraganu'.
Tzancă Uraganu' este o voce foarte bună.
Tzancă Uraganu' are ritm.
Tzancă Uraganu' are tehnică vocală.
Tzancă Uraganu' are o dicție perfectă.
Tzancă Uraganu' cântă îngrijit.
Tzancă Uraganu' are repertoriu și cântă și cu alți artiști.
Tzancă Uraganu' are capacitatea de a crea și întreține atmosfera.
Tzancă Uraganu' este o prezență și trece sticla.
Tzancă Uraganu' are în repertoriu cântece precum Frate lângă frate, Banii, Buzele cu roșu închis, Copiii mei, Șurubul, Mami, am promis că te duc la Paris, Bagă frate, la cap, Inimă de leu, Nu o să vedeți piatră sfărâmată, Rupem toate țările, Să fiu judecat corect, Nu conduc mașini cu chei, Frăția cea mai c urată, Mi-am urcat tronul pe munte, Faceți ca locomotiva, Fratele meu, inimă de leu, De-aș avea șmecherometru, Uraganii României, Domnișoară, domnișoară, ai talent de profesoară și multe alte manele.
Refrenul:
Mi-am urcat tronul pe munte,
La Cota 3.500
Unde e cel mai curat aer,
Să nu simt miros de fraier
,
l-aș cânta și eu pentru că lumea de azi e poluată de nenumărați fraieri care emană un miros deloc plăcut și pe care este absolut necesar să-i evit, ca să nu mă intoxic. Cine face afirmații fără a se documenta face o mare eroare, căci manelistul Tzancă Uraganu' trebuie luat în seamă, căci sunt sigur că are capacitatea de a umple o sală cu bilete plătite, ceea ce nu este la îndemâna oricui. Văd că acest manelist are un textier care vede bine rimele, care știe să creeze acele construcții în trend, astfel încât să fie pe placul publicului. Mă uit la așa-zisele nasuri fine care umblă după muzică grea, cum se screm să atragă publicul, fără a reuși. Tzancă Uraganu' este un animator bun la nunți, botezuri și chefuri, având capacitatea să combine discursul muzical cu acele elemente de interacțiune cu publicul ascultător. Fără număr, fără număr pentru Papi, sărbătoritul! El gestionează foarte bine efectele live, chestie pe care nenumărați cântăreți în Piața Constituției la spectacolele gen pomană ale primăriei, nu sunt în stare să o facă, deși se dau mari.


(27 octombrie 2021)

No comments:

Post a Comment