Saturday, October 16, 2021

Specialiștii de la USR

Lucrăm cu materialul clientului. Există la ora actuală clasificarea Ad ASTRA a universităților românești. Mă voi folosi de clasificarea universităților din 2020 aflată la adresa: 
https://www.edupedu.ro/cele-mai-bune-universitati-din-romania-in-2020-universitatea-babes-bolyai-din-cluj-napoca-universitatea-din-bucuresti-si-politehnica-bucuresti-sunt-top-3-in-clasamentul-universitatilor-anuntat-de-a/
căci așa ceva am găsit la Internet în momentul în care am scris articolul și cine dorește un alt clasament, să-l caute. pe mine m-a interesat ca metodologie.
Am luat numele politicienilor USR.
Am văzut în CV-urile lor ce universități au terminat.
Am mers la clasament și am văzut unde sunt acele universități ca poziție în clasament.
Am scris numele, universitatea și poziția.
Nu am făcut nicio analiză și nu am tras nicio concluzie.
Dacian CIOLOȘ a absolvit  Universității de Științe Agricole și Medicină Veterinară din Cluj-Napoca în anul 1994, care se află pe locul 10 în clasament, din 49 de entități, la vârsta de 25 de ani.
Dan BARNA a absolvit Facultatea de drept de la Universitatea București în anul 1998, care se află pe locul 2 în clasament, din 49 de entități,la vârsta de 23 de ani.
Ionuț MOȘTEANU a absolvit Universitatea Politehnica București în 1995, care se află pe locul 2, din 49 de entități, la vârsta de 22 ani.
Cosette CHICHIRĂU a absolvit facultatea de Științe Economice de la Universitatea Al. I. CUZA în anul 2000, universitate aflată pe locul 5, din 49 de entități, în clasament la vârsta de 23 ani.
Stelian ION a absolvit Facultatea de drept de la Universitatea București în anul 2001, care se află pe locul 2 în clasament, din 49 de entități, la vârsta de 26 de ani.
Anca DRAGU a absolvit  Facultatea de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori din Academia de studii Economice în 1996, care se află pe locul 42 în clasament, din 49 de entități,  la vârsta de 24 de ani.
Ioana MIHĂILĂ a absolvit Universitatea de Medicină și Farmacie Iuliu Hațieganu din Cluj-Napoca în anul 2005, universitate care se află pe locul  6 în clasament, din 49 de entități, la vârsta de 25 de ani.
Cristian GHINEA a absolvit Școala Națională de Studii Politice și Administrative în anul 2000, clasată pe locul 29, la vârsta de 23 de ani.
Claudiu NĂSUI, Vlad VOICULESCU, Cătălin DRULĂ, Iulian BULAI au absolvit universități în străinătate care se află într-un alt clasament și tratarea ar deveni neomogenă dacă aș include pozițiile acelor universități aici.

Merită interes analiza universităților absolvite de politicieni și mai ales vârsta la acre ei au absolvit facultățile pentru a vedea soliditatea studiilor lor, căci una este să termini o facultate când ai în jur de  25 de ani și cu totul altfel stau lucrurile să termini o facultate după 40 de ani, când mai ai și o poziție, mai ales politică importantă. Eu apreciez pe cei care fac totul la vremea lor, adică liceul la sub 20 de ani, facultatea și masterele la sub 30 de ani, iar doctoratul în niciun caz după 45 de ani.

(16 octombrie 2021)

No comments:

Post a Comment