Monday, February 5, 2024

Vasile ARDEL: 23.09.1969 - 02.02.2024

Despre marele culturist Vasile ARDEL am scris în 26 august 2017 articolul, fără să-mi închipui vreodată că despre un bărbat de  54 de ani voi ajunge să scriu la timpul trecut, doar după câțiva ani. Am fost prieten cu culturistul Vasile ARDEL pe rețeaua de socializare FACEBOOK. Am urmărit filmele cu participările în competiții ale culturistului Vasile ARDEL și de fiecare dată am remarcat nivelul de performanță cu totul special la care a ajuns acest sportiv. Vor trece mulți ani până când un alt sportiv va atinge nivelul său de performanță. 
Când va fi întocmită o Istorie a culturismului românesc și vor fi reunite toate materialele scrise, fotografiile și clipurile video, va fi creată o imagine completă a performanței marelui culturist Vasile ARDEL, căci în perioada în care el a fost pe scenele celor mai importante competiții de culturism, a ocupat locurile pe podiumurile de premiere și s-a scris mult despre Vasile ARDEL. Acum Vasile ARDEL este un clasic al culturismului românesc, iar performanța lui trebuie cunoscută de generațiile care vor să vină.






(05 februarie 2024)

No comments:

Post a Comment