Friday, February 23, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Achim NICA

 În vremurile bolșevice am avut ocazia să merg la un spectacol susținut de Achim NICA la sala Radio din strada Nuferilor 60 - 64 și acolo am avut ocazia să ascult un mare cântăreț al Banatului, cu un repertoriu deosebit de vast, interpret care pe toată durata spectacolului a dovedit forță, talent și capacitate de a-și ține spectatorii în mrejele lui de om al cântecului autentic.
Mie îmi plac doinele, dar rezist la două sau trei doine cântate una după alta. În spectacolullui Achim NICA s-au cântat doine, dar nici nu mi-am dat seama când a trecut timpul și câte doine a cântat acest cântăreț, pentru că el nu cânta, el interpreta doinele, de parcă trăiam alături de el povestea și simțeam trăirile lui de fiecare dată, mai ales că doinele sunt triste sau au multă nostalgie în ele.




(23 februarie 2024)

No comments:

Post a Comment