Sunday, February 25, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Isidor RÂPĂ

Îmi aduc aminte din copilăria mea un nume: Isidor RÂPĂ. Îmi aduc aminte că la radio am auzic cântece interpretate de Isidor RÂPĂ. Spre stupefacția mea, nu am găsit nimic pe Youtube cu interpretări ale acestui cântăreț. Există pe Internet un articol din 25 iuni 2018 scris de Pamfil BILȚIU dedicat lui Isidor RÂPĂ, dar care nu face referire la interpretul de muzică populară românească Isidor RÂPĂ. Sunt zeci și zeci de ani de când nu am mai ascultat cântece interpretate de Isidor RÂPĂ, dar îmi răsună și acum în urechi vocea lui, care nu se compara cu vocea niciounui alt cântăreț, de parcă era venită chiar din sat, voce bărbătească de țăran autentic. Aștept ca la Electrecord sau la Fonoteca Radio să se digitalizeze materiale și să regăsesc pe Internet fișiere audio cu vocea lui Isidor RÂPĂ.

(25 februarie 2024)

No comments:

Post a Comment