Thursday, February 15, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Angelica STOICAN

Pe Angelica STOICAN am văzut-o în spectacole la Sala Palatului în vremurile de demult și vocea ei mi-a plăcut. Ea a adus o serie de cântece dintr-o zonă mai puțin cunoscută mie și acele cântece aveau versuri frumoase. M-a derutat cuvântul nana, căci eu credeam că e vorba despre o tanti, dar de fapt era vorba despre un nene. Am remarcat din repertoriul lui Angelica STOICAN hiturile:
La un moment dat am prins o ceartă a lui Angelica STOICAN cu Maria CIOBANU, ceea ce nu mi-a plăcut deloc. Fiecare dintre noi avem durerile noastre, dar dacă nu avem documente să justificăm răutățile făcute de unii și de alții, este bine să tăcem dracului din gură că ne facem de c-c-t aruncând cu zoaie în dreapta și-n stânga. Cu prostiile zise de Angelica STOICAN atunci, și-a anulat aprecierile mele, căci la mine omul trebuie să fie om. Nu contează dacă are sau nu talent. Dacă dă cu bâta-n baltă, la mine nu mai contează ca nimic. Am scris aici despre Angelica STOICAN, pentru că Domnica TROP este excepțională.

(15 februarie 2024)



No comments:

Post a Comment