Tuesday, February 20, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Cornelia CATANGA

Cornelia CATANGA a fost una dintre cele mai mari cântărețe de muzică lăutărească. Eu am cumpărat un CD cu cântece interpretate de Cornelia CATANGA și acolo am găsit cântecul Fetele lui tata, cântec pe care i l-am pus la telefon unui coleg care are două fetițe și acesta s-a emoționat până la lacrimi. Aceasta este muzica lăutărească! Crează emoție reală.
Vocea lui Cornelia CATANGA este unică. Ea se acompaniază și la acordeon alături de taraf, ceea ce arată că este o artistă completă. Am fost foarte trist când am aflat că a plecat dintre noi și nu oricum, ci în condițiile barbare impusă de niște incompetenți în timpul pandemiei. Ce trist, să fi aruncat într-un sac negru de plastic și cei ce te-au iubit să aibă interzis de a-ți pune o floare la mormânt și să lăcrimeze când peste coșciug cad haotic bulgării de pământ.




(20 februarie 2024)



No comments:

Post a Comment