Saturday, February 10, 2024

5.000 cântăreți de folclor: Constantin ENCEANU

Despre cântărețul Constantin ENCEANU ar fi trebui să scriu ceva în legătură cu:
- Revelionul în care l-am văzut evoluând și mi-a plăcut,
- cântecele pe care le cântă.
Nu voi scrie, pentru că artistul Constantin ENCEANU s-a implicat într-o serie de atacuri la adresa lui Gheorghe TURDA și la adresa managerului de la ansamblu unde el este angajat. Eram interesat să văd pe Youtube cliprui cu Constantin ENCEANU cântând. Numai că atunci când am dat căutare indicând numele Constantin ENCEANU, au apărut ca prime elemente scandalurile în care acesta era implșicat. Eu nu-mi pierd timpul cu așa ceva, drept care, când se vor atenua lucrurile și când voi da o căutare după cuvintele cheie Constantin ENCEANU vor apare cântecele lui, atunci voi reveni cu completări.

(10 februarie 2024) 

No comments:

Post a Comment